ההתייקרות נמשכת: אסם הודיעה על העלאת מחירים

    צבי טסלר No Comments on ההתייקרות נמשכת: אסם הודיעה על העלאת מחירים

    קבוצת אסם נסטלה עדכנה את מחירון הקמעונאי של חלק ממוצריה בשיעור ממוצע כולל של 3.4%. לטענת החברה עליית המחיר באה על רקע התייקרויות חומרי הגלם, האריזה, האנרגיה והשינוע

    צילום: Avshalom Sassoni/Flash90
    23:02
    01.05.24
    אבי יעקב No Comments on מקסימום איכות במינימום מחיר: טיולי בין הזמנים זה מקס סטוק

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    יוקר המחייה: חברת אסם נסטלה הודיעה על עדכון מחירון, והעלאת המחירים של חלק ממוצריה בשיעור ממוצע כולל של 3.4%. עם זאת, החברה עדכנה כי לא תייקר את מחירון מוצרי תינוקות – מטרנה וגרבר, חטיפי במבה, מוצרי קפה, דגני בוקר, שוקולד נסטלה.

    בהודעת החברה לקמעונאים נאמר כי עליית המחירים מגיעה לאור התייקרויות חסרות התקדים בשנתיים האחרונות של חומרי גלם, אריזה, שינוע, אנרגיה ועוד, מגמה שנמשכת גם בחודשים אלו, החברה נאלצה לעדכן את המחירון לקמעונאים של חלק ממוצריה וזאת לאחר שספגה בשנתיים האחרונות התייקרויות עצומות בהיקף חסר תקדים. עדכון המחירון יחול בעיקר בקרב המוצרים המיוצרים במפעלי החברה בישראל ובשיעור ממוצע כולל של 3.4%.

    אבי בן אסאייג, מנכ"ל הקבוצה אמר על העלייה הצפויה: "זוהי אינה החלטה פשוטה עבורנו בימים בהם האינפלציה משפיעה על כל משפחה בישראל, ולכן ההתייקרות מידתית ומתונה והחברה תמשיך לספוג את מרבית ההתייקרויות; נזקי האינפלציה חסרי תקדים ועצומים בהיקפם, עדכון המחירון הוא על חלק מהמוצרים ובשיעור חלקי ביותר אל מול היקף ההתייקרויות וזאת לאחר שהמחירון לא עודכן למעלה מעשור; קיבלנו החלטה לעדכן בעיקר את מחירי המוצרים המיוצרים בישראל כדי להבטיח את יציבות המפעלים, המשך יצור מקומי וביטחון תעסוקתי לעובדים".



    0 תגובות